Funkciók /

 VÉLEMÉNYGURU

Így gyűjts véleményeket vásárlóidtól

Kérj véleményeket vásárlóidtól, ügyfeleidtől, pácienseidtől, vendégeidtől!

Vélemények, értékelések gyűjtése

A VéleményGuru számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, de a legtöbbet használt funkció a „Vélemények Beszerzése” oldal. 5 lehetőségünk van az értékelések, ajánlások megszerzésére: SMS-kérés, e-mail kérés, Whatsapp-kérés, QR-kód beolvasása és VéleményGuru NFC kártya. A legjobb, ha mindegyiket használjuk, de nem biztos, hogy te tudod mindegyiket használni; ha pl. egy webshopot üzemeltetsz és nem saját futároddal szállítod ki a terméket, akkor a VéleményGuru NFC kártya számodra nem releváns. A meglévő ügyfeleid listáját – amennyiben rendelkezel beleegyezéssel tőlük arra, hogy email-t, SMS-t vagy Whatsapp üzenetet küldj nekik – CSV fájlban is feltöltheted a szoftverünkbe, hogy időt takaríts meg. A CSV fájlnak csak 2 oszlopra lesz szüksége, az ügyfelek nevére és elérhetőségi adataira: telefonszám, e-mail vagy Whatsapp szám, attól függően, hogy milyen küldési módszert használsz.

Válasz a véleményekre

Kattints a „Válasz” gombra bármelyik értékelésnél, hogy közvetlenül válaszolj ezekre az értékelésekre. Ha az integráció támogatja az automatikus válaszadást, a válaszod közvetlenül a véleményező webhelyek weboldalán kerül közzétételre.

Két lehetőségünk van az értékelésekre való válaszadásra.

1. Egyéni válasz = Saját válasz írása

2. AI-válasz = Engedd meg a mesterséges intelligenciának, hogy egyedi választ generáljon helyetted 3 verzióban: rövid, normál vagy részletes válasz. A legjobb SEO helyezések és az ügyféllojalitás érdekében használd ez utóbbit, hiszen így a válaszodban ott lesznek a megfelelő kulcsszavak, illetve a meglévő és leendő vásárlóid, ügyfeleid is azt látják majd, hogy te valóban időt szánsz rájuk és nem csak egy sablon „köszönjük”-kel intézed el az értékes, a márkádat, cégedet méltató véleményeket!

A véleménykérések típusai

SMS = Küldj egy véleménykérő SMS-t a neveddel és egyéni üzenettel vásárlóidnak, ügyfeleidnek

Email = Küldj személyre szabott véleménykérő e-mailt vásárlóidnak, ügyfeleidnek

Whatsapp = Küldj személyre szabott Whatsapp üzenetet vásárlóidnak, ügyfeleidnek

QR-kód = Nyomtasd ki a QR-kódodat és helyezd ki üzletedben, tedd rá a számlára, termékcsomagolásodra, ha webshopot üzemeltetsz, tedd be a egy kísérőlevélbe a termék mellé a dobozba, stb. 

SMS véleménykérések küldése

Az SMS-kérés küldésének első lépése az összes címzetted hozzáadása. A címzettek közé tartozik mindenki, akivel a közelmúltban üzletet kötöttél vagy akinek szolgáltatást nyújtottál; egyszerre akár 100 ügyfelet is hozzáadhatsz.
Ügyelj arra, hogy add meg a nevüket és a telefonszámukat is az országkóddal együtt.

A következő lépés az SMS-üzenet testreszabása lesz.
Először is hozzá kell adnod a vállalkozásod nevét a Feladóhoz (max. 11 karakter), majd létre kell hoznod egy egyéni üzenetet, amelyben véleményt kérsz. Győződj meg róla, hogy a véleményező linked szerepel ebben az üzenetben, mivel az ügyfeled csak így fog tudni értékelést írni rólad. Kattints a mentésre a sablonon, majd elküldheted SMS-es véleménykérésedet a kiválasztott címzetteknek.

Email-es véleménykérések küldése

Az SMS-kéréshez hasonlóan itt is meg kell határoznod az összes olyan címzettet/ügyfelet, akitől értékelést szeretnél kérni, megadva a nevüket és az e-mail címüket. Egyszerre legfeljebb 100 címzettet tudsz hozzáadni, és győződj meg róla, hogy testre szabod a feladó nevét, a tárgyat és az üzenetet (e-mail szövegét).
Mentsd el a sablont, és küldd el az e-mailben küldött véleménykérést, csomagodtól függően egyszerre akár 10.000 email címre!

Whatsapp véleménykérések küldése

A könnyű használat érdekében minden módszerünk hasonló, így a Whatsapp-os véleménykérés is: töltsd fel a címzettek/ügyfelek nevét és a Whatsapp-számát, töltsd ki a személyre szabott üzenetet és kattints az „Értékelés kérése” gombra.

QR kódos véleménykérés

Egyszerűen csak töltsd le a QR-kódot, majd nyomtasd rá a QR-kódot bármelyik dizájnra, és az ügyfelek bármikor beolvashatják a kódot, hogy véleményt írhassanak. A QR-kódos módszer az éttermek és kávézók esetében működik a legjobban, mivel elég nagy kihívás megszerezni az összes vendég elérhetőségét, hogy SMS-ben vagy e-mailben küldhessenek értékelést.

A véleménykérő sablon szerkesztése

Ahogy fentebb már említettük, az összes véleménykérési módszer lehetővé teszi, hogy testre szabd az üzenetet, amikor véleményt kérsz. Egyszerűen csak szabd testre az üzenetet, győződj meg róla, hogy az üzenetben szerepel az értékelés linkje, mentsd el a sablont, és küldd el az értékelési kérést.

Automatikus utánkövetés

Ahogy mondani szokták, „a pénz az [automatikus] utánkövetésben van! Ha SMS-ben vagy e-mailben küldtél ki egy értékelési kérést, lehetőséged van arra, hogy 3 és 7 nappal később automatikusan utánkövessük az ügyfelet, ha nem kattintott az értékelési linkre.
Ha egy ügyfél figyelmen kívül hagyta az üzenetet, a VéleményGuru automatikusan utánköveti az ügyfelet és kéri, hogy hagyjon véleményt. Az automatikus utánkövetési üzenetet személyre szabhatod mind a 3 napos, mind a 7 napos utánkövetés esetében.

Segítségre van szükséged?

Van már fiókod és nem boldogulsz valamivel?

 

© 2024 VéleményGuru | DIGICOMM Digital Marketing Kft.

Webfejlesztés: DIGICOMM Digital